Iné - Quo vadis 2020: Streamuj príspevky z domova a ukáž Slovensku, že #SomDomaAktívny

Dátum konania: 2.4.2020

Konferencia Quo vadis bude online

Fakulta masmediálnej komunikácia UCM v Trnave prináša v čase mimoriadnych opatrení súvisiacich so šírením koronavírusu online konferenciu určenú pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov.
Týmto krokom chceme otestovať nové možnosti organizácie vedeckých konferencií a ukázať, že aj v týchto náročných časoch neprestávame byť aktívni,“ uviedol doktorand Mgr. Martin Vanko z organizačného výboru konferencie. Účastníci budú môcť svoje príspevky predstaviť z pohodlia domova a zároveň byť v bezpečnom kontakte s ostatnými kolegami. Online streaming umožní aktívnu diskusiu a možnosť zdieľať prenos aj smerom k verejnosti. Príspevky budú súčasne publikované v zborníku, ktorý vydá Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave.

Okrem študentov a absolventov doktorandského štúdia sa účastníkom prihovoria aj:
investigatívny novinár Adam Valček, ktorý priblíži úlohu médií v procese vyšetrovania​ vraždy Jána Kuciaka a Martiny Kušnírovej, expert na budovanie značky Pavol Minár s témou, ako zmení koronavírus ekonomiku
a marketing nielen na Slovensku, špecialista v oblasti digitálneho marketingu Peter Šebo s témou čo robiť a čo nerobiť v tomto smere v čase krízy a po nej; Igor Lakatoš, absolvent doktorandského štúdia na FMK UCM v Trnave, ktorý pôsobí ako marketingový manažér v Dawei Awesome Swim Club, Shenzen; celebritná reportérka Barbora Dudinská, absolventka štúdia na FMK UCM v Trnave, ktorá pracuje pre americký časopis Us Weekly a slovenskú agentúru SITA  s témou „Celebritný marketing v ére sociálnych médií„.   

Konferencia ponúkne niekoľko diskusných tém. Medzi najzaujímavejšie patria:

  • Aktuálne trendy v žurnalistickej praxi a digitálnom marketingu
  • Vývoj a inovácie v súčasnej novinárskej praxi
  • Vytváranie spoločenského názoru prostredníctvom fotografie a filmu
  • Nástroje komunikácie v ére digitalizácie
  • Environmentálna problematika a marketing
  • Sociálne médiá a sociálne siete
  • Internet 4.0 a jeho využite v marketingovej praxi.

Do obsahu príspevkov sa premietne aj aktuálna situácia spojená s ochorením COVID-19.
V programe odznejú prednášky o krízovej komunikácii talianskych letísk na sociálnych sieťach, marketingu slovenských nemocníc, či úlohe médií v čase pandémií a príčinách vzniku hoaxov.

Udalosť na Facebooku

 
 
 
 

Čo sa deje v regióne
apríl 2024
0PO 0UT 0ST 0ŠT 0PI 0SO 0NE
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30  
Ubytovanie na mieru